Blogtrottr
明星八掛大分享☆ :: 痞客邦 PIXNET ::

 
Crabtree & Evelyn.

Pamper yourself and save money with value size items on sale.
From our sponsors
面對面 紙上談愛 薛凱琪 Face 周刊 368期
Jun 11th 2014, 11:06

面對面

紙上談愛 薛凱琪

Ads by Google

32歲的薛凱琪,表面上還跟 11年前出道一樣,說話一輪嘴,喜歡咔咔笑,聽真啲,其實又完全不一樣。
比如說,中文大躍進,夾雜的英文越來越少;又比如,表達能力和思緒清晰多了,天南地北閒談完,總要提醒我,記得讓她說說演唱會,記得要落筆寫多兩句演唱會;還有,隱瞞少了,坦承多了,三句話不離愛情,把自己形容成個空置單位,寧缺勿濫等待真命天子搬進來住。
我如她所願,請她說說演唱會:「我九月會喺紅館開演唱會,名為『 Tonight』,因為我係一人個浪漫主義者,覺得夜晚係件好浪漫嘅事,想歌迷都入場感受下我嘅浪漫。」
感情空窗四年多,五年不放假,晚晚同女性助手做天光,薛凱琪的夜晚, sorry,聽落一啲都唔浪漫囉!
「你有所不知,我夜晚用晒嚟做嘢,但我做嘅野都係由愛出發,寫歌同練歌,都可以係件好浪漫嘅事……」
吓?練歌可以有幾浪漫呢?

Ads by Google

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()