Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
U花U草 咪當我花瓶 浸大靚女 羅雪妍( Uki)決心 做 導演 face 周刊 410期
Apr 1st 2015, 11:39


羅雪妍( Uki) 20歲 浸大電影學院高級文憑導演系 Yr.1Uki咩片都睇,好似懸疑、 cult及同志片都會煲,希望增加拍攝靈感。 

U花 U草

咪當我花瓶 浸大靚女羅雪妍( Uki)決心做導演

Ads by Google

唔少後生女,自覺有幾分姿色,就上網自薦做私影模,如果質素再高啲,甚至恨入娛樂圈做明星。同樣係靚女,現讀浸大電影學院導演系 Yr.1嘅羅雪妍( Uki),完全冇想過做明星甚至幕前,做電影導演先係佢目標。

 

為咗圓電影導演夢, Uki 2014年 DSE考獲 20分(同年 19分就可入大學),寧願降呢報讀 high dip,都要向夢想進發,不過 Uki嘅導演路輸在起跑線,皆因其他同學都有拍攝經驗,猛人雲集,「同學個個好猛料,好似之前好 hit嘅《一生只想尋找一個肯挨麥記的女人》短片,都係我同學拍。雖然我零經驗零技術,好彩大家都會同我一組。」
可惜,靚女 Uki卻不時被同學及老師問佢會唔會想轉去做演員,但 Uki堅決拒絕,「佢哋咁問我,其實即係暗示我拍嘢技術未夠班,不過我唔會放棄,我會更加努力!希望可以由低做起,做 P.A.都冇問題!」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()