close
Blogtrottr
全部主題 :: 遊戲基地 開心水族箱 討論板
 
[攻略] 善用"金鑰匙"連續開啟7個寶箱(解任務超方便)
Jan 11th 2015, 02:25, by qaz10989530880 ( 堂棠 )

我之前也是有試過開分頁用這樣的方法開寶箱
不過試過幾次都失敗,自己真不知原因在哪

我跟樓主一樣步驟一都是先用金鑰匙開,開完後等寶箱再出現,我就進行步驟二,
將新寶箱網址貼到快樂開寶箱,再回到水族箱的分頁把寶箱打開
然後寶箱就沒在出現了,所以我只能進行到步驟二就失敗,沒辦法開到7個寶箱

請問一下是為什麼呢?樓主的步驟二,四,六都是用貼寶箱網址的方式開的,且都有新寶箱再出現
而我步驟二開完就要等隔天了,不知道是不是水族箱的那個分頁要做重整??
還是一路下來水族箱的分頁都不要按重整呢??

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()