Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Helpdesk Ticketing System

Award-winning helpdesk system with an inbuilt KBase, forums, canned responses & more. Try super user friendly Freshdesk today. (In 2 minutes, You'll set it up!)
From our sponsors
高雄開英檢中高的補習班多嗎?有推薦嗎
Jun 11th 2014, 07:55

以我找補習班的經驗提供給你做參考
較有名及師資比較好的通常都在火車站附近
或是在捷運站出口
因為交通方便
戴爾美語應該會蠻適合你的
建議你搭捷運到美麗島站11號出口
過六合路左手邊就可以看到戴爾美語的招牌

如果這一切條件都不符合你的需求的話我找補習班最注重師資及價錢
最後我上網找了幾家火車站附近的補習班
用紙筆將地址記下後花點時間親自去比較
首先看上課環境
再來了解課程及師資
最後詢問價錢
我選擇火車站或捷運站附近
除了交通方便外
最主要是選擇名師
他的英檢都有級數程度分班
要知道老師教的如何
最好及最快方法----試聽
在綜合以上的條件
最後我選擇在戴爾美語上課
價錢雖然不是最便宜的但合理
最重要是老師教的都不錯
在我還沒正式上課前
透過試聽
我都可以很清楚了解老師是誰
用什麼教材怎麼教
教的好不好
多問幾家多比較
反正也不用花錢
花多一點時間值得滴
可以打電話過去詢問看看
高雄市新興區中山一路217號檢視圖片07-2869159
www.all-english.com.tw

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()