Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
Book your hotel early for a discount!

You can reap the rewards with great discounts at participating Pullman, M Gallery, Grand Mercure, Novotel, Mercure, ibis and Formule 1 hotels.
From our sponsors
[閒聊] 要如何知道自己教材領齊沒?(志光視訊)
Aug 25th 2014, 18:33, by facatess

作者facatess (人生是B和D之間的C)

看板Examination

標題[閒聊] 要如何知道自己教材領齊沒?(志光視訊)

時間Mon Aug 25 18:33:49 2014

之前上過志光視訊 課程進度和教材進度都會寫在本子上 自己對照就知道要領什麼教材 但現在改成線上申領後 我根本不知道有哪些教材是要領的 本以為點選申領教材就會把我之前沒領的都給我?! 但好像也不是 工作人員是跟我說教材每周三六到 所以每天點選申領教材也沒意義 請問除了第一次領課本外 之後點選申領教材是給你那週三六到的教材而已嗎? 因為今天以前我也領了幾次 但法典和法緒都是我自己去問的 她們還問我 你法緒還沒領喔 = = 所以一回家就對照著教材進度看我有哪些沒領 可是一堆好像只有她們才看的懂的代號 要不然就是進度寫A3A18 自己領的是A4A18 也不知是筆誤還是不同本 要不然就是進度有寫代號 自己領的沒寫代號.....所以也不知是領了還是沒領 若對照教材進度 我有一大堆沒領到耶 ....... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.143.199.127 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Examination/M.1408962832.A.A6A.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()