Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 華東及上海
上海、蘇州、杭州、南京、江蘇、浙江等 
上海浦東機場->西塘->南潯->烏鎮->杭州交通
Dec 10th 2014, 14:41, by 大佩

各位大大們
我的行程間的交通請大家給點指導
1.上海浦東機場->西糖----在機場乘坐3號或1號鐵路線到達上海南站,沿指示走到長途客運汽車南站的售票大堂,買到嘉善的車票,假如有剛好經過西塘的就在西塘下車;如果沒有經過西塘則先搭車到嘉善後再買票到西塘,這樣的路線對嗎?
2.西塘->南潯----從西塘搭公交車到嘉善,再轉搭到南潯,這樣的路線對嗎?
3.南潯->烏鎮----南潯到烏鎮沒有直達車,可以坐南潯到濮院的車,途徑烏鎮下。上午一班,下午一班,是嗎?
4.烏鎮->杭州----有直達杭州客運中心站的快客,是嗎?
5.杭州我住在西湖區玉古路青芝坞的杭州威廉太妃酒店,請問我到杭州客運中心站怎麼到達我下榻的民宿?
6.我在西湖打算住3天,玩遍附近景區,請問是不是租腳踏車最方便?
7.西湖的秀我會去觀賞印象西湖,還有甚麼值得晚上去觀賞又具代表性的秀嗎?或是晚上可以去晃晃的地方?
請大夥指點迷津
謝謝[/FONT]

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()