close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
U Spy UStar 校草Alfred 拍 內地配對 真人騷 face 周刊 415期
May 6th 2015, 11:38


怕醜花樣男 Alfred喺節目入面,為心儀對象二丹準備早餐,咁 sweet,未食都飽啦! 

U Spy

UStar校草 Alfred拍內地配對真人騷

Ads by Google

想入娛樂圈? FACE UStar又有成功例子喇! 12年 UStar校草冠軍鍾名山( Alfred)上年九月接獲貴州衞視邀請去韓國南海拍攝愛情配對真人騷節目《浪漫滿屋》,可以同中港台總共六索女五型男拍攝節目,第一集 4月 26日出咗街啦!

 

26歲讀緊公開大學市場學 final year嘅 Alfred係怕醜花樣男,好得女仔歡迎,拍攝 5日,全程 24小時有鏡頭及收音記錄佢同其他型男索女嘅相處,難怪 Alfred都大呻要好小心:「最難忘有次我同台灣男仔喺房傾吓求愛策略同講吓是非,事前我哋已經熄晒自己上身嘅咪,點知傾傾吓有個工作人員入嚟喺檯底拎咗個咪出嚟換電,嗰刻我哋呆晒,唔敢再喺屋內講秘密!」而仲係單身嘅 Alfred同 Spy講佢鍾意節目中一位嚟自內地女生,「長頭髮眼大大,同佢 date過兩次,發現佢唔造作,夠爽直,唔會嗲聲嗲氣!係我杯茶!」雖然最後 Alfred喺節目入面配對唔成功,節目會喺內地、台灣及韓國播, Alfred隨時發到圍㗎!


本身係兼職模特兒嘅 Alfred唔係第一次上內地媒體,今次再次上電視又有手機 app宣傳, Alfred巧威威喎! 

配對失敗Alfred喺節目原定想與一位叫二丹嘅內地女生做配對,但途中被另一名內地參加者(右)同佢表白,所以 Alfred配對失敗,他說:「有女生向我表白好開心,不過佢唔係我女神。」 

撰文: U Spy

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()