Blogtrottr
批踢踢實業坊 Ind-travel 板
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
[徵伴] 11月或12月 沖繩or香港
Sep 23rd 2014, 00:39, by sunnyjoy

作者sunnyjoy (微笑 氾濫)

看板Ind-travel

標題[徵伴] 11月或12月 沖繩or香港

時間Tue Sep 23 00:39:43 2014

預計時間:11月底到12月初(時間會因機票會有變動) 預計預算:目前沒計畫 預計行程:因為我手上已經買了機票是可以去沖繩或香港 (但稅額不同/是華航的機票) 年底前要用掉 飛機班次也有些限制 本來是要帶媽媽出國的 但是媽媽時間安排不出來 目前行程都沒有規劃 只有打算去五天四夜 香港的話我是想去太平山 我很隨和 一切行程都可以一起討論 (不知這樣有否違反板規? 有還煩請告知) 自我介紹及欲徵旅伴類型、要求: 我是一個活潑外向的25歲女生 目前從事體適能相關工作 希望找一位和我一樣隨性好相處的女生 年齡不拘 只希望妳也喜歡行程不要太緊湊:) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 101.8.157.238 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Ind-travel/M.1411403985.A.C13.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()