close
Blogtrottr
背包客棧自助旅行論壇 - 澳洲旅遊
澳洲旅遊討論區 
Roll with Us

Need high ROI advertising? See why over 15,000 brands choose AdRoll for retargeting.
From our sponsors
有關申請打工渡假簽証時,申請去澳洲旅遊/wwoof的問題
Oct 22nd 2014, 01:56, by sallypo

有關申請打工渡假簽証時,申請去澳洲旅遊/wwoof的問題 - 2014-10-22, 09:56

大家好。

我打算跟朋友去澳洲打工渡假,但我在申請簽證上出了問題,我要曾經有過肺病,現需等待長達十星期的驗痰結果,再等待澳領批核,我想大概要三個月。

但因為想如期到澳洲,所以想問問在等候打工渡假簽証期批核時,我能否申請旅遊簽証先到澳洲旅遊甚至申請wwoof到那邊打工換宿?因為我知道旅遊簽証不用身體檢查,而且批核較快。

我找不到相關資料。如果可以這樣申請,我想問如果我一開始是用旅客身份入境澳洲,當逗留到打工渡假簽証批發了,我能直接在澳洲轉做打工渡假,還是要先回港再入境?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()