close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
[請益] seiko 7N42-0JG0K 官網找不到相關資訊
Feb 10th 2015, 16:31

小弟住在台南,想要買精工的錶送女朋友當生日禮物
在網路上看到有人推薦民族路的岳信,於是就跑去看看
進門後有個店員蠻熱情的來問我要看什麼錶
我把我的需求提給他,也討論了好一會兒
後來他不知道從哪裡拿出了這一支錶

這一支錶我一看就非常的喜歡
再加上他說這支錶是新款剛到貨,而且是限量300支
價錢也還可以接受
於是就買了

回到家之後想要google這支錶有關的資訊
可是在seiko官網都沒有搜尋到這支錶的資訊
讓我覺得有點怪怪的
可是他又有附保證卡

想說有保證卡應該不會是假的吧....

能請問各位大大這會不會有什麼問題?

謝謝

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()