close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[求助] 男友與前女友qq
May 17th 2015, 00:37, by lalala123

作者lalala123 (萬華林志玲)

看板Boy-Girl

標題[求助] 男友與前女友qq

時間Sun May 17 00:37:05 2015

我跟男友已經論及婚嫁 一直以來都讓我很放心 雖然他交過不少女友 他都沒跟別人勾勾纏了 然而 剛剛 他跟我說(維信主動加好友) 他跟前女友聊了一下 對方在大陸 是大陸人 目前沒男友 我男友也沒跟他提到我的存在 我是覺得這沒什麼 然而他們是和平分手 對方又比我小 我覺得若不是我學歷條件較好跟是台灣人 說不定他會選她 所以有點小不爽 我男友後來有說他只愛我 然而畢竟前女友一向是最恐怖的動物不是嗎 -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 110.30.73.140 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1431794227.A.E0C.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()