Blogtrottr
批踢踢實業坊 Facebook 板
 
[詢問] 帳號被盜 如何救回(更改)主要連絡信箱
Aug 5th 2014, 22:21, by tackey

作者tackey (Tackey)

站內Facebook

標題[詢問] 帳號被盜 如何救回(更改)主要連絡信箱

時間Tue Aug 5 22:21:45 2014

詢問各位板上大大 在下的FB被盜用帳號 已經研究了許久 但是一直找不到解決辦法 我現在可以登入我的FB 但是最主要的連絡信箱根本不是我的 也無法刪除 所以我只要更改密碼與私人設定 信件都會寄到那個不是我的信箱 請問該如何解決 TTATT -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 220.135.236.138 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Facebook/M.1407248508.A.927.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()