Blogtrottr
批踢踢實業坊 ChangHua 板
 
Re: [心情] 彰化 吳淑惠皮膚科 超兇
Aug 25th 2014, 23:12, by HAMI

作者HAMI (懶獅)

看板ChangHua

標題Re: [心情] 彰化 吳淑惠皮膚科 超兇

時間Mon Aug 25 23:12:11 2014

原文恕刪 這個吳淑惠皮膚科醫生,脾氣奇差無比 二年前,我父親因為中風導致免疫系統變差,出現了皮蛇 那時候我外出上班,我父親就由我妹和媽帶去給她看 沒想到她不想看就算了,還羞辱我爸中風,連帶還罵掛號處的護士小姐 我看她是看到我媽跟我妹好欺負,不想惹事 要是我在場,我早就跟她吵起來了 從此她這家永遠列入我家的黑名單 醫德這麼差,我想醫術也不會好到哪去 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.41.220.207 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ChangHua/M.1408979534.A.1D4.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()