close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
Re: [求助] 喜歡上一個保險業務怎麼辦(代po)
Dec 16th 2014, 03:03, by linfuon

作者linfuon (大我的平靜)

站內Boy-Girl

標題Re: [求助] 喜歡上一個保險業務怎麼辦(代po)

時間Tue Dec 16 03:03:40 2014

我有交過保險業務女朋友 給你參考 認識時我念碩士班 她工作好幾年了 聊商品是第一次聊 不過我也沒啥錢 她應該也懶得推銷我 之後講電話幾乎沒聊到過 反而之後在一起後 有時候她會試著推銷我看看 因為我不懂商品 也聽不懂她在講啥 到最後都會問她 妳是真的要我買還是開玩笑的 她就會說算了 是開玩笑的 不過三年半後還是買了 原因是我們要結婚前她說 要當老公了 至少要有一點責任感 必須要有保險... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 211.72.111.135 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1418670224.A.620.html

GHOSTDOG: 內文一片空白....可惡,不過真的覺得結婚要買保險 12/16 03:13

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()