close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
扯翻了,台哥大門市有夠會唬爛!
Feb 1st 2015, 14:24

他們還會用一招 說刷卡機連線有問題 無法過卡 更專業點的還會作勢

刷卡再跟你說無法刷

我朋友去解約遇到這樣的問題,我一聽覺得很瞎

於是我就陪他再去同一間門市辦理,然後跟他說 如果再不過卡 我以後

通訊行要解約的客人我都叫來這辦,然後就很神奇的一刷就過 連解兩

門(沒錯我虎爛店員)

以上是夢到的,如果有相同遭遇台哥大員工,我絕對不會承認那是我

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()