close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
入被動坑求指導
Feb 2nd 2015, 04:53

我之前從未接觸過被動, 平時就是用電腦 千千靜聽+EDIFIER 350D 聽Flac, Wav檔, 一直都想跳入被動坑,物色過之後老闆介紹了一套給我, 喇叭是 DALI MENTOR MENUET , 前級+放大 是 Pro-Ject 的 Pre Box RS Digital + Amp Box RS ,還有想接一個重低音,打算是DALI SUB1 . 有想過配 TEAC AI301DA +301 不過被人說它是大陛用料不太行.

聽歌位置我是超近場聆聽 喇叭距離和我只有80CM, 擺位toe in . 聽歌方面主要是聽日本動漫歌曲,以女聲高音 + 琴弦配樂為主 ,有時聽下D BASS 強的.

這套組合不計線大約11萬左右,有這價值嗎?在聽這套組合時感覺 好多齒音 好刺耳 ,老闆說換條線就沒了這個個問題 , 請各位介紹些比較甜的線給我可以嗎? 還有套組合識合我嗎? 感謝感謝.

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()