close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
[心情] 運動怎麼了嗎...
Apr 30th 2015, 23:47, by kamehameha

作者kamehameha (雷射肩)

看板Boy-Girl

標題[心情] 運動怎麼了嗎...

時間Thu Apr 30 23:47:22 2015

對不起 抒發一下 小魯我的興趣是健身 健身有時候就是追求突破自己 但是被女朋友嫌我怎麼要越做越重 說她都不知道我越做越重 而且也不知道我會定時補充高蛋白 說我很像在欺騙她跟像怪胎...... 她說練太大很噁心 我也有解釋沒有全職在練不可能練很大 我只是每天利用下班時間練 唉 好煩 她希望我不要練那麼多 但是那又是我的興趣 該怎麼取捨..... -- Sent from my Android -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 223.137.232.36 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1430408845.A.4DA.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()