close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
爆Like王 打機片升級 跟 詹瑞文 學戲 YouTuber 笑 波子:唔靚仔係我長處face 周刊 416期
May 13th 2015, 11:52


李煒樂  21歲笑波子讀緊土木工程學學士課程 Yr. 3,每逢放假及週末便會拍片,佢話 keep住有新片至唔會流失觀眾。至於佢點解叫做笑波子同埋點樣靠做 YouTuber賺錢?快啲下載 FACE Pop app睇片啦! 

爆 Like王

打機片升級 跟詹瑞文學戲  YouTuber笑波子:唔靚仔係我長處

Ads by Google

學黃子華話齋,現代社會嘅人「存在感大咗」真係冇講錯,就以 YouTube為例,就算打機、講笑話、扮明星都令你充滿存在感,最緊要係快! YouTuber笑波子今年 21歲,喺 YouTube打低能 game打到出晒名,又鍾意搞笑同抽水,挑戰過 16秒讀財經急口令,又同詹瑞文玩打手板,唔使靠靚樣,喪嗌爆笑都有 20萬人訂閱,唔怪得笑波子自己都話:「唔靚仔係我長處,天生嘅長處!」

 

F:《 FACE》 笑:笑波子

F:點解會做 YouTuber?


笑波子有機會跟詹瑞文學咗兩堂演戲,令佢更加想做喜劇演員:「做笑星係好神奇、係好特別嘅一種存在性,你叫我拍喊戲,我都做唔到啦!」 YouTube畫面 

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()