close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 MobileComm 板
[請益] 中華691 VS 遠傳698
Jul 4th 2013, 08:02, by gbear

作者gbear (理細欠林杯嘎理撤膩!)

看板MobileComm

標題[請益] 中華691 VS 遠傳698

時間Thu Jul 4 08:02:31 2013

大家好~ 我目前在職進修所以算學生吧~ 目前看到兩個方案~ 現在台哥大401.....但是帳單常常500UP QQ~ 中華的是 589 半價 網內外送122分鐘,不能沿用 + 350(5G) 超過會收到550~ 我朋友中華的門號不多~家人只有一個,我爸,自從我有手機快15年來,打給他不到20次QQ 遠傳是389半價 網內前5分鐘免費 往外送40分鐘沒打完可沿用一個月+網路499 (吃到飽) 我打算搭一隻0元手機然後賣掉~我兩個姊姊都是遠傳,我媽好像也是..... 女友目前也是台哥大,現在決定說我先NP,她兩個月後也NP跟我一樣的~ 1.我現在是跳中華,可是她現在不是中華也不能熱線~雖然方案到2014年~ 到兩個月後再一起辦~ 2.我現在跳遠傳,她兩個月後可以NP遠傳使用月租抵免,她不用智慧型手機 可以用網內互打免費的方案~挑網外送比較多的~ 她的朋友群跟家人也沒有說哪家門號比較多的~等於都網外 而我租屋處,公司,老家 通通都有 wifi ~ 我自己又是seednet 固網用戶~ 這樣哪個方案對我還說比較好啊QQ 感覺好像都差不多......... -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 123.204.94.101

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()