Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
SP自動關機&重啟
Dec 18th 2013, 16:17

我8月份剛辦SONY SP

但就在昨天開始 手機突然自動關機 之前也有過1~2次是開網頁時 突然關機

但昨天我玩遊戲我按了截圖之後 手機就突然自己關機 我在開的時候 用沒多久又突然自己關機

我把行動數據關掉後 就可以維持開機一段時間 但我一開起行動數據又關機了

他又自己重開 有時候跑到SONY 或XPERIA 就要跳掉重開一直重複動作

但我一插上插頭或是行動充 手機又可以正常使用 當我一關掉行動充 手機馬上或過一下子就關機重啟了

想問一下 這是跟手機內部程式或是記憶體有關 還是電池已經壞掉了??

不曉得有沒有人也有跟我一樣的問題

現在要用手機只能靠插著插頭或行動充用了...

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()