close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Don't wait in line!

Buy your movie tickets online. Find reviews, trailers, and more at Fandango.
From our sponsors
試乘不行嗎?
Jul 1st 2014, 14:57

還好啦!
我之前曾經買了一台七人座的車
也被該廠業務員放了兩三次鴿子
每次都是到當天勞師動眾準備去試乘
業務員不是根本沒幫我預約
不然就是根本人不在 不當一回事
把消費者當笨蛋

從頭到尾同一個據點的人從上到下都在騙人
教育訓練爛到爆!爛到爆!
連主管都在騙人這才驚人!
我去了六次連車子都沒試乘到

聽完之後你有沒有比較開心一點?

我在換了第四個人接待也就是去第八趟的時候
終於讓我試乘到車子
不囉唆 幾天就買了

說真的 那家車廠的教育訓練真的作的爛透了
業務員很爛!爛透了!其爛無比!爛到驚人!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()