close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MakeUp 板
 
Shop Tervis tumblers.

Create a one of a kind personalized gift. It's fun and easy to design!
From our sponsors
[情報] 屈臣氏canmake今天有77折
Aug 16th 2014, 18:31, by adou1979

作者adou1979 (阿豆)

站內MakeUp

標題[情報] 屈臣氏canmake今天有77折

時間Sat Aug 16 18:31:30 2014

早上去了一趟屈臣氏,看canmake架上沒貼想說應該沒有, 下午看臉書屈臣氏粉絲團,開架彩妝77折的公告, 無聊點進去看發現沒有寫到canmake除外, 於是點到屈臣氏網路店看,發現有寫77折, 剛剛立馬又去了一次,canmake架上還是沒貼, 但我還是挑了幾樣東西去結賬,請店員幫我確認有無折扣, 一開始店員斬釘截鐵告訴我canmake沒有,還進去要拿什麼資料給我看, 我請她刷看看,結果一刷發現有折扣她自己也嚇到, 有想買canmake的人趕快趁今天去哦, 之前就有聽說八月會有一次折扣,應該就是今天吧! 也不知道之後還會不會再有了,害我一直想說不知道還要不要買個什麼,呵呵! (手機排版請見諒哦) -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 61.223.164.216 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MakeUp/M.1408185092.A.8B6.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()