Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Free daily book excerpt

A carefully selected book excerpt delivered via email each weekday.
From our sponsors
(有經驗的幫一下謝謝啦)關於gs70安裝win7的問題
Aug 24th 2014, 07:17

爬了很多文 也做好準備了
由於我本身有一隻純正的win7x64 ultimate sp1 2.0usb是ntfs格式(以前用來重灌台機的)
所以決定換回傳統的legacy bios來裝
然後我發現把uefi換成legacy後,secure boot的選項會不見了,所以我先在uefi模式把secure boot關掉再轉legacy,好吧其實我不知道有沒有區別。
問題來了
我插進usb後重啟按f11選擇usb開機,load完下面的windows白條後出現windows boot manager的錯誤信息,下面附個圖,這個貌似很多人都遇過,可是我找不到解決方法...只好發個貼來求幫助!
會不會是u盤的問題?如果要重新弄一隻的話我就弄fat32的用uefi來裝好不好? 謝謝

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()