Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
兄弟兩人共同持有房屋問題
Sep 12th 2014, 05:42

小弟有疑問所以上來請教各位大大
前陣子老爸把一間已繳完房貸 價值600萬的房子過戶給我們兩兄弟 所以是共同持有
我大哥20歲 我明年滿18歲
有幾個問題 想瞭解一下
我想說在我滿18時要把房子賣掉 拿回一半的錢
但是1.我的大哥不肯賣掉2.目前房屋還有租客 簽著合約在住 3.法定成年人年齡為20 我才18而已
如果這些問題無法解決 那麼還有什麼其他途徑管道能夠處理呢?

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()