close
Blogtrottr
明星八掛大分享★☆ :: 痞客邦 PIXNET ::
 
吳雨霏 跟 林憶蓮 學嘢 Kary:我 ready 結婚
Nov 6th 2014, 14:22

吳雨霏 跟 林憶蓮 學嘢 Kary:我 ready 結婚

Ads by Google

吳雨霏跟林憶蓮學嘢

歌手吳雨霏(Kary)昨日現身電台接受訪問宣傳新歌,她表示明年推出的新碟邀得天后林憶蓮(Sandy)為她擔任監製兼唱歌老師:「Sandy一直係我偶像,同佢合作好大壓力,佢要求好高。佢仲畀好多聲樂練習我要每日做。」問到好友鄧麗欣日前表示看好她會在姊妹中最早結婚:「係都應該佢先,佢年資耐過我。」

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()