close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 真實的夢
Dec 9th 2014, 22:32, by Cosmoschoen

作者Cosmoschoen (絕交)

看板ask

標題[請問] 真實的夢

時間Tue Dec 9 22:32:31 2014

像我其實有很多問題 常發生~ 有被板友指教 必須換心 救自己 是這樣子的 我剛才驚醒 被嚇醒 作夢夢到 就是我被一個歐吉桑救活 歐吉桑在我背後摜住我脖子拿刀要刺向我心臟 刺到表面我痛醒 我身上的魂突然飛走了 哀叫聲阿~ 然後跟我見面的男人也突然驚醒 跟我互相重新介紹 喔我就是跟才有見面的男生網友 有點像 阿MEI的 人質 "在我心上用力的開一槍 讓一切歸零在這聲巨響" 我想要換心就是 自己的心要洗滌 不曉得有沒有人知道自己的心怎麼洗滌? 這個夢代表的意思? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 114.44.98.21 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1418135554.A.5C0.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()