close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ask 板
 
[請問] 甚麼事情可以跟家人講?
Apr 16th 2015, 04:08, by greenmimi

作者greenmimi (小白豬)

看板ask

標題[請問] 甚麼事情可以跟家人講?

時間Thu Apr 16 04:08:13 2015

甚麼事情可以跟大人講? 為何很多小孩都知道阿? 我爸媽假裝很和善 跟我是朋友 害我只是跟他分享一些事情 他就跑去亂搞 我真會崩潰 把我生活都弄糟了 好想虐待她 我都有尊重他 他都沒有尊重我 他的意見比較爛 還逼我去做 他這樣害我 是有甚麼好處嗎? 是有甚麼目地阿 等等爛攤子他又不收拾 我們人格差很多嗎 我真的不知道她在幹嘛 我狠雖 可以的話 早點遠離她們該有多好 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 36.224.21.250 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/ask/M.1429128495.A.C74.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()