Blogtrottr
批踢踢實業坊 Ind-travel 板
[徵伴] 新加坡十月行 澳盛買一送一
Jun 25th 2013, 01:02

作者goldenlau (Golden)

看板Ind-travel

標題[徵伴] 新加坡十月行 澳盛買一送一

時間Tue Jun 25 01:01:58 2013

地點:新加坡 預計時間:10/5(去)~10/8(回) 可商量 預計預算:澳盛卡買一送一 來回總計一個人機票含稅金7,731/2=3,866(NTD) 預計行程:我會把它當我要去高雄玩一樣 主要是便宜票價才去的 自我介紹及欲徵旅伴類型、要求: 原PO本人是個男的~個性外向~健談~英文中等~主要是找伴買機票一起買一送一~ 因為真的太便宜了~坐高鐵來回高雄都要3,000了~所以我自己也沒啥行程~找的人可男可女~ 就一起買機票划算囉~全程可一起或單獨我都沒意見~但住宿您必須自理~由於活動到 本周末~時間也挺趕了~有興趣的人可站內信囉~我住台北~所以來回機場的接送~我可以 用信用卡叫車(費用我出當作交個朋友囉!) 意者站內信囉~期待您的來信^^ 謝謝 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 61.230.139.238

Jumbuck:沒有這麼便宜喔,另一個人的稅金和行李要另計 06/25 01:10

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()