close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Examination 板
 
Fun with Brazilian Portuguese

Learn the tips and tricks to speak colloquial Portuguese in a natural and confident manner. Enroll today for just $69!
From our sponsors
[閒聊] 想請問有無板友是今天台鐵體測29梯次的
Oct 1st 2013, 17:34, by drcula

作者drcula (Son of SUN)

看板Examination

標題[閒聊] 想請問有無板友是今天台鐵體測29梯次的

時間Tue Oct 1 17:34:33 2013

我也是本梯次,ps:我是最後一名 我看到我們梯次應該是全員過關 而我的體測時間似乎是5分40秒 而我的前一名是5分33秒的樣子 但是由於我跑到最後根本幾乎脫力, 在幾乎喘不動氣的情況,加上要趕車回高雄 等到回到家後,記憶有點模糊 想問問看有沒有板友是跟我測同梯,知道大概的時間 我是機檢工程,29梯,10:00~10:30測的那梯次 穿的背心是黃色的那件 -- 三身果報自凡根,六界塵緣無了痕, 善逝從來非本相,枯榮生滅盡空門. -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 59.125.145.34

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends:

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()