close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 ShuangHe 板
 
[徵求] 徵求有緣人 讓我圓夢 帶我參觀福和大戲院
Dec 16th 2014, 20:30, by ok

作者ok ()

看板ShuangHe

標題[徵求] 徵求有緣人 讓我圓夢 帶我參觀福和大戲院

時間Tue Dec 16 20:30:52 2014

大家好 我和大多板友一樣 從小都在永和長大 對永和有說不完的故事 其實我家離福和大戲院就在旁邊 可是每次遠望這個巨大的集合式建築 都只能看到外觀 無法進去裡面詳細參觀 只記得小時候有看到裡面有廢棄的木頭製電梯 現在不知道還在不在 問我朋友 他說他以前有同學住那邊 裡面超酷 說真的 雖然我現在還在國外 但希望可以遇到好心的板友 讓我預約 能帶我到裡面來場深度參觀 我願意參觀完 找一間牛排館 請你好好吃一頓 也算完成我一個懸掛在腦內十幾年的夢想 若有願意幫忙的朋友 請麻煩站內信聯絡我 謝恩 晚安 =D -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 14.202.58.29 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/ShuangHe/M.1418733055.A.5C3.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()