close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
不是開納智捷的車主就有品味...我就碰到...
Dec 14th 2014, 07:48

遇到擋道還嗆聲的U7車主
2014年12月12日晚上23時15分左右,開車回到平常承租的停車場
結果月租入口前停了一輛U7,卻沒有動靜
我按了一下喇叭警示
不久後此車下來一名男子
走過來對我咆哮
說我憑甚麼按他喇叭
他在為他不能進入停車場困在入口前半個小時不爽
我以為是感應器故障導致柵欄無法開啟
後來來了一名女子(剛開始以為她是停車場工作人員)
之後這名女子跟我道歉,說此男找不到感應卡

後來我先倒車退出,此女子將車子退出車道讓我進入
那個男的早就下車四處亂晃
當我進場時他就坐在入口處轉角花台上
雖沒聞到他身上有酒味,但整個舉止像沒酒品的醉漢一樣
也有可能嗑藥

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Want something else to read? How about 'Grievous Censorship' By The Guardian: Israel, Gaza And The Termination Of Nafeez Ahmed's Blog

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()