close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
Re: [閒聊] Asus padfone s之 NFC 電子錢包申訴
Feb 13th 2015, 13:57, by idome

作者idome (你住海邊是不是?)

看板MobileComm

標題Re: [閒聊] Asus padfone s之 NFC 電子錢包申訴

時間Fri Feb 13 13:57:56 2015

剛剛11點左右前往高雄楠梓台糖1F的三井3C要辦理PFS退貨 櫃台人員告知華碩錢雖然有來了 但昨天晚上官方發文給他們說暫停幫非三井出售的PFS辦退貨事宜 櫃台人員也告知華碩只有內部公文給他們,並沒有在網路上公告 要我回原購買手機地點辦退貨,並建議我最好先打0800客服確認 結果我打0800一問三不知,只會跟我說要跟負責單位再確認此訊息 以上為今日最新進度 XD 我有12/3的發票 購機契約 跟手機 別噓我 XD -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.175.114.68 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1423807079.A.1B1.html

Recommended article: Chomsky: We Are All – Fill in the Blank.
This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()