close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Eventbrite makes it happen

Create an event and sell tickets online through Eventbrite. It's simple! Sign up and get started today.
From our sponsors
該送弟弟M8當考上大學禮物嗎?
Jun 9th 2014, 12:07

我弟弟今年剛考完學測,後來也報上了公館大學
一家人都很替他高興,而我也打算送他一隻手機當大學禮物
左挑右選,蘋果三星都有考慮過
目前是剩iphone5s、三星的S5和HTC的M8
自己對HTC滿有好感的,因為我自己現在就是拿max啊
S5我有先爬過文好像也沒有很多人在用??
如果是5S的話…感覺iphone6又要出了,不敢貿然出手!!
有看朋友拿過M8,個人是蠻喜歡那個外形,
我弟的個性就是愛看新聞、很喜歡上網查東西
之前全家出來他也很愛拍動植物…
這樣的他適合拿M8嗎?>___

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()