close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 MobileComm 板
 
[問題] 關於手機選購
Aug 11th 2014, 15:23, by sakeru

作者sakeru (里昂~)

看板MobileComm

標題[問題] 關於手機選購

時間Mon Aug 11 15:23:50 2014

我的情況比較複雜一些 六月底的時候我去辦了大省 那時候想說可以直升4G 就先辦了 不過我沒有綁手機 因為當時才撿到一隻還不錯用的2手(3手?)手機用 比我原本的XE好太多了 當時非常滿意 不過好景不常 我的XE跟那隻SH837w 雙雙陣亡 剛剛去中華問說能不能改綁機約 櫃員跟我是可以 不過不能繼續用大省 也不能直升4G(因為我當時沒綁手機) 像這種情況我應該直接買空機嗎 畢竟轉約之後我的前半年吃到飽等於用不到兩個月 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 123.204.17.107 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/MobileComm/M.1407741833.A.14D.html

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()