Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Best Way to Manage your Money.

Start using Mint today to set a budget, track your goals and do more with your money.
From our sponsors
[求助] 不太理解他在想什麼
Sep 11th 2014, 22:47, by z881331

作者z881331 (絨毛雞)

看板Boy-Girl

標題[求助] 不太理解他在想什麼

時間Thu Sep 11 22:47:33 2014

今天被以前喜歡的男生罵了 他是台南人 我高雄 我在台南念書時認識了他 也喜歡上了他 我後來休學回到高雄 但還是很常跟他聯絡 每天都會講電話 之後有跟他告白但被打槍了QQ 不過我們還是很常聊天 就算被打槍我還是把他當很好的朋友 不久前他忽然跟我說他被趕出家門了 現在在高雄 我不好意思過問原因 他也沒說 之後一直沒有下文 我昨晚失眠了 想說很無聊Line一下他 他已讀不回 今天上班時他忽然扔訊息給我說: 我之前被趕出家門的時候妳也沒陪我 妳只有有需要的時候才會想到我 妳真的有點自私 我們不要再聯絡了. 老實說我真的很錯愕...... 不太懂他在想什麼 我又不是他女朋友 難道要一直跟他聯絡嗎? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 1.175.87.110 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410446856.A.824.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()