close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Free Bestselling eBooks

Free national bestsellers for your eReader - Fiction, Nonfiction & more! Join 1.5 million book lovers now. Sign-up in under 10 seconds to get the free daily email.
From our sponsors
VA、IPS螢幕推薦(AOC i2367fh、BENQ GW2265HM-FL、ASUS VX229H)
Sep 19th 2014, 12:31

最近覺得筆電螢幕看久眼睛有點痛
因此想買一台大螢幕外接,跑去商場看看
覺得22、23吋最剛好,24吋就有點太大了
以下是我的要求:
1.22或23吋的霧面
2.VA、IPS面板
3.要有HDMI插孔
4.護眼不閃頻
5.最好有內鍵喇叭(不強求,但有比較好)
6.價錢在5k內(有便宜又好用的當然最好)

然後回來爬文,一以上需求找到並依喜好順序排列為下:
1.AOC i2367fh或i2267fwh
外型我超尬意,但是...
好像大家都說買AOC的要靠運氣
且這台螢幕放上底座有可能會有偏左斜的問題
還有就是按鍵設計得很差
我看到外型好想抱回家,但無奈缺點不少
有沒有這台使用者覺得不錯的推我一下

2.BENQ GW2265HM-FL
我要的功能都有,中規中矩,有低藍光
價格便宜,還有一年無亮點保固
但外型可以再加強

3.ASUS VX229H
我要的功能都有
但這底座設計我不喜歡
不過這台評價不錯
同為IPS,不論外觀,這台螢幕在成色及功能上會比AOC優很多嗎
這台優於AOC的點是?

比了一下,礙於外觀大勝,如果成色及功能沒有差恨多
我目前首選還是AOC i2367fh
由於aoc問題多,可能網購比較保險一點(有問題退貨容易)
去店家買通常有問題要換貨退貨都雞雞歪歪

以我的需求
大家還有更好的推薦嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read How the media shafted the people of Scotland and Scottish Independence, Power And Propaganda.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()