close
Blogtrottr
Mobile01最新文章
 
Thousands of Free eBooks

BookBub brings you free & bargain national bestselling eBooks in the genres of your choice! Sign up now & join 1.5 million happy readers.
From our sponsors
9/15 Big TIIDA菜單
Sep 21st 2014, 15:32

一開始本來只是想看車 沒有上網認真爬文
不過後來不知道怎麼拒絕 意志不夠堅定..然後就被洗腦下單了
回家之後上網看 其實也看不太懂.....
買這台只是覺得空間夠大外型喜歡 其他沒考慮太多
但是比較別人的單 就覺得自己的單好像很蠢....
我買的是 66.9萬 (我忘記什麼款)
就是比一般的在高一級 差別在皮椅而已 ..
以下是配件

整台這樣下來是 67萬 不含保險強制險那些..
請問這樣有買貴很多嗎 還是...
另外想請問 我還可以跟他凹什麼
我現在想跟他凹
後車箱置物盤 前偵測雷達 車罩 避光墊 後照鏡電動摺疊

但是後照鏡電動摺疊 他說比較貴 說要幫我問有沒有辦法優惠價錢

請問這張單有辦法補救嗎
謝謝大家看完我一堆奇怪的廢話

對了 我還沒跟他買車子的保險
他說跟他買保險 六年不限里程保固 升等八年不限里程保固

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()