close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 教育學習 - 已解決 
Explore Cafepress

Name anything in the world, and we'll show you hundreds of products that celebrate it. Or, you can design your own.
From our sponsors
同等學力考研究所
Jul 7th 2014, 13:01

我是大學生
由於作弊被退學了
而我大三下已經讀完
我看到我滿足以下這一條可以報考研究所:

"在學士班肄業,僅未修滿規定修業年限最後一年,因故退學或休學,自規
定修業年限最後一年之始日起算已滿二年,持有附歷年成績單之修業證明
書或休學證明書。"

我想問以下兩個問題
1作弊被退學也有資格考研嗎
2還有得以報考是說考上後就可以讀研究所的意思嗎

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()