Blogtrottr
批踢踢實業坊 Boy-Girl 板
 
The Spiritual Truth

Wisdom course on spirituality truths. Learn How to connect with infinite intelligence & awaken your inner-divinity.
From our sponsors
[求助]如何安全的分手
Sep 11th 2014, 00:50, by winjay714

作者winjay714 (杰哥不要)

看板Boy-Girl

標題[求助]如何安全的分手

時間Thu Sep 11 00:50:55 2014

強者我朋友的男朋友是個有反社會人格傾向的恐怖情人 之前他們吵架時都會用言語暴力或是恐嚇的方式嚇我朋友 有控制慾的他要求我朋友天天回報幾點回家或人在哪裡 之前有一次跟我們出去吃消夜 只是晚了點回家(PM11左右) 然後就打來發飆辱罵我朋友 甚至說出很不堪入耳的字眼 最近終於想開決心與他分手 但是 她男朋友目前工作不太順利又被排擠 加上與家人的關係本來就不是很好 開始產生了憂鬱症的狀況 我朋友也是探性的問過她 如果他們兩個分手 會有什麼結果 結果男方立刻回答 我不會讓你好過的 請問各位男女版30CM和E CUP的鄉民們 有沒有什麼好方法可以讓我朋友順利的走出這段變質的感情 第一次在BG版發文 如果有任何不妥或排版問題請大家見諒 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 59.104.139.158 ※ 文章網址: http://www.ptt.cc/bbs/Boy-Girl/M.1410367858.A.B21.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()