close
Blogtrottr
批踢踢實業坊 Salary 板
 
[問題] 工作越來越多樣化
Mar 4th 2015, 20:15, by uglytrue

作者uglytrue (true)

看板Salary

標題[問題] 工作越來越多樣化

時間Wed Mar 4 20:15:07 2015

一開始原本是工程師 後來增加了訓練員 最近又多了陪稽人員 工作增加倒是還好 但完全是不相關工作 且陪稽人員的工作感覺跟自己完全不合 需要懂公司生產流程 客戶來時不能冷場 還要聊公司 產業的話題 稽核時要臨場反應好 客戶問題要能回答 原本主管詢問我意見要不要參加 我婉拒了 但主管希望我多多磨練 所以還是要我參加 那我接下來應該怎麼做比較好 盡力試試看 真的做不來主管也許不會勉強我 (但做不來的過程可能會頗難堪) 默默的開104 或是? -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc), 來自: 175.180.126.131 ※ 文章網址: https://www.ptt.cc/bbs/Salary/M.1425471309.A.341.html

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()