close
Blogtrottr
Mobile01熱門文章
 
Free Bestselling eBooks

It's easy: sign up in under 10 seconds, tell us what kind of eBooks you love & we'll email you a list of deals every day - FREE! Join now!
From our sponsors
我是中華的VIP用戶,我決定放棄了中華改NP到有效率的台灣大哥大
Sep 26th 2014, 17:04

我是中華用戶,有vip跟網路預購(都還沒排到)

不過今天到家巷口的遠傳玩玩iphone6

一出來馬上被叫住

原來是附近的台哥大店員出來拉生意

說只要願意np馬上可以過去辦理...

雖然我也很想快拿到

但是台哥大保固真的輸中華太多

我從iphoe4開始 每一台都有換整新機的經驗

全部都非常阿沙里(沒有真的壞掉,一台home鍵失靈,其他都是為了要賣去換)

但我朋友是台哥大的,一個home鍵有問題,一個電源鍵有問題,都不給換...

而且一個會這樣先給np客的電信,我才不要

至少中華沒有發生過

明年你就會是那個預約等不到,卻看到np客先拿到

到時又要氣自己不如新客戶

難道要每年搬家?!

This entry passed through the Full-Text RSS service - if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    gsihop12 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()